Вторник, 22.05.2018, 09:54
ГлавнаяРегистрацияВход Приветствую Вас Гость | RSS

Меню сайта

    









    Переводчик онлайн

    Hosting Ukraine

Обратная связь:












    Украинская Баннерная Сеть

    Переводчик онлайн

    Hosting Ukraine

IP

Обратная связь:






Наш опрос
Сколько вам лет?
Всего ответов: 287


«Космонуль» від djuice!
Не пропусти зимовий «Космонуль» від djuice! Телефонуй на всі номери djuice по 0 грн/хв!

Для цьогорічної зими djuice приготував космічну пропозицію, від якої важко відмовитися, – це акція «Космонуль».

Дзвони на всі номери djuice по 0 копійок за хвилину впродовж перших 5 хвилин дзвінка.
6-та і наступні хвилини розмови тарифікуватимуться згідно з умовами тарифного плану «TALK NON-STOP».

Підключення до акції «Космонуль» триває з 1 грудня 2008 року по 28 лютого 2009 року включно. Акція дійсна для всіх абонентів djuice, що обслуговуються на умовах тарифного плану «TALK NON-STOP».

Абонентам djuice, які підключилися до тарифного плану «TALK NON-STOP» у період з 1 грудня 2008 року по 28 лютого 2009 року включно, акція «Космонуль» активується автоматично і безкоштовно.

Існуючі абоненти djuice, які обслуговуються на умовах тарифного плану «TALK NON-STOP», можуть замовити акцію «Космонуль» безкоштовно за номером 477*1 або за допомогою системи самообслуговування «Мій djuice».

Тариф «Космонуль» діє до 28 лютого 2010 року включно.




«FUN NON-STOP»
Гарячі новини від djuice! Супервигідні тарифи та безлімітні SMS!

Цього літа на тебе чекає шалений SMS-турнір, а також гарячі вигідні тарифи від djuice!

2 червня 2008 року djuice відкриває літній сезон з тарифним планом «FUN NON-STOP». Спілкуйся з друзями досхочу!

Тарифний план «FUN NON-STOP»

Дзвінки на номери абонентів усіх операторів мобільного та фіксованого зв’язку в межах України  0,49 грн/хв
Дзвінки на 3 номери послуги «friends» 0,07 грн/хв
Плата за з’єднання  0,39 грн
Вартість відправлення SMS в межах України, за повідомлення  0,10 грн
Вартість відправлення SMS за межі України, за повідомлення  0,65 грн
Вартість відправлення MMS в межах України, за повідомлення  0,35 грн
Вартість відправлення MMS за межі України, за повідомлення  5,00 грн

Тарифний план «FUN NON-STOP» діє на постійній основі без обмеження терміну дії.

Підключення до тарифного плану «fun non-stop» триває з 02 червня по 31 серпня 2008  року.

Щоб підключитися до тарифного плану «FUN NON-STOP», тобі необхідно активувати новий стартовий пакет, або подати заявку, зателефонувавши за номером 477. Також ти можеш скористатись системою самообслуговування «Мій djuice». Вперше ти можеш змінити діючий тарифний план на «FUN NON-STOP» безкоштовно, але надалі за зміну тарифного плану тобі потрібно буде сплатити 10 гривень.
 
Також з тарифним планом «fun non-stop» ти маєш можливість спілкуватися з трьома друзями всього по 0,07 грн/хв. Замовляй послугу «friends», вартість реєстрації кожного з трьох номерів становить 5 гривень. Ти можеш з легкістю змінювати ці номери. Вартість зміни номера для послуги «friends» – 5 гривень.

Удосконалюй свій тарифний план! Замовляй додатково безлімітні SMS від djuice і влаштуй друзям справжню SMS-атаку!

Під безлімітними SMS слід розуміти можливість придбати 1000 SMS для відправлення на номери djuice за 20 гривень. Або обирай інші варіанти: 250 SMS для відправлення на номери djuice за 10 гривень чи 100 SMS для відправлення на номери djuice за 7 гривень.
Замовити пакети SMS можуть лише абоненти тарифного плану «FUN NON-STOP».

Замовлення здійснюється за номером 477 (дзвінки з мобільного телефону в мережі «Київстар» безкоштовні) або за допомогою системи самообслуговування «Мій djuice».

Зауваж, що пакет SMS доступний для використання протягом 30 днів з моменту їх нарахування на номер твого мобільного телефону. Протягом 30 днів можна замовити не більше одного пакета. Не використані протягом 30 днів SMS анулюються. Для перевірки залишку SMS-повідомлень набери на своєму мобільному телефоні команду *119# і натисни кнопку виклику.
При переході на тарифний план «fun non-stop», умови використання програми лояльності «djuice-forever», зберігаються.


Не зволікай! Щоб літо було по-справжньому спекотним, замовляй тарифний план «FUN NON-STOP» і розпочинай свій SMS-турнір!

Тарифи наведені з урахуванням ПДВ та без урахування збору до Пенсійного фонду.





Перехід на контракт
Хочеш стати контрактним абонентом, але не бажаєш при цьому змінювати номер свого мобільного телефону? Не хвилюйся, з djuice зробити це дуже легко!

Контрактне обслуговування відкриває для тебе ряд додаткових вигідних послуг, можливостей і переваг. І відтепер у тебе є можливість скористатись ними, не змінюючи свій абонентський номер.

Ти можеш абсолютно безкоштовно змінити умови обслуговування з передплаченого зв’язку djuice на контрактну форму обслуговування всередині мережі «Київстар». При цьому твій абонентський номер та кошти на рахунку зберігаються. Зверни увагу, що для здійснення переходу на контрактне обслуговування є одна умова! Для цього ти маєш бути абонентом djuice не менш ніж 6 місяців.

Отже, якщо ти є абонентом djuice вже понад півроку і у тебе виникло бажання чи необхідність перейти на контрактну форму обслуговування, тоді вперед!

Для цього тобі достатньо звернутися у будь-який Центр обслуговування абонентів компанії «Київстар». Ти отримаєш змогу обрати один з діючих контрактних тарифних планів – як корпоративних, так і некорпоративних. При підписанні контракту тобі необхідно надати паспорт та копію ідентифікаційного коду.

Твоя стара SIM-карта буду замінена на нову, але номер телефону та кошти на рахунку зберігатимуться.

Увага! У зв`язку з переходом на контрактну форму обслуговування, номерні діапазони будуть змішуватись, і що б перевірити належність номеру до djuice або до «Київстар», для цього достатньо скористатися послугою «USSD-запит» - набрати код *177*380ХХХХХХХХХ#, де 380ХХХХХХХХХ – номер іншого абонента djuice або «Київстар». Протягом доби ти можеш зробити не більше ніж 10 запитів.

З djuice можливо все!


Тимчасове відключення номеру
Відтепер абонентам DJUICE доступна послуга тимчасового відключення номеру, яка стане у нагоді, якщо твій телефон вкрали або ти його загубив, та повторного підключення номеру, у разі якщо ти його знайшов або здійснив заміну SIM-карти*.

Щоб призупинити дію номеру, потрібно звернутися до Центру обслуговування абонентів та подати заяву, або ж зателефонувати на номери інформаційно-довідкової служби компанії: 466 (з мобільних телефонів, безкоштовно у зоні обслуговування мережі «Київстар») або 8 (044) 466 2 466 (дзвінки зі стаціонарного телефону, тарифікуються відповідно до тарифів оператора стаціонарного зв’язку).

Необхідні дані для призупинення дії номеру

1. При зверненні до Центру обслуговування абонентів для призупинення дії номеру потрібно подати заяву про тимчасове призупинення дії номеру та наступні відомості:

  • оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;

або

  • назвати 3 (три) номери, на/з яких були здійснені дзвінки та орієнтовну дату, коли були здійснені ці дзвінки;
  • повідомити залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера.

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.

2. При усному зверненні до інформаційно-довідкової служби компанії для призупинення дії номеру потрібно повідомити наступні дані:

  • код PUK1;

або

  • 3 (три) номери, на/з яких були здійснені дзвінки та орієнтовну дату, коли були здійснені ці дзвінки;
  • залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера.

Необхідні дані для повторного підключення номеру

1. При зверненні до Центру обслуговування абонентів для повторного підключення номеру потрібно подати заяву про повторне підключення номеру та наступні відомості:

  • пароль;

або

  • оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;

або

  • назвати 3 (три) номери, на/з яких були здійснені дзвінки та орієнтовну дату, коли були здійснені ці дзвінки;
  • повідомити залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера.

При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.

2. При усному зверненні до інформаційно-довідкової служби компанії для повторного підключення номеру потрібно повідомити наступні дані:

  • пароль;

або

  • код PUK1;

або

  • 3 (три) номери, на/з яких були здійснені дзвінки та орієнтовну дату, коли були здійснені ці дзвінки;
  • залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера.

Тарифікація:
Тимчасове відключення / повторне підключення номеру абонента здійснюється безкоштовно.

З приводу отримання додаткової інформації про можливість тимчасового відключення та повторного підключення номеру звертайтесь за телефонами 466 (з мобільних телефонів, безкоштовно у зоні обслуговування мережі «Київстар»), 8 (044) 466 2 466 (дзвінки зі стаціонарного телефону, тарифікуються відповідно до тарифів оператора стаціонарного зв’язку) або у найближчий Центр обслуговування абонентів.

* При заміні SIM-карти повторне підключення номеру здійснюється автоматично.

Варто знати!
Як захистити себе від мобільного шахрайства з картками поповнення.

Просимо бути уважним при купівлі карток поповнення рахунку (далі — Картка). «Київстар» рекомендує: аби захистити себе від можливих незаконних дій, дотримуйся таких нескладних правил:

1. Купуючи Картку, варто надавати перевагу спеціалізованим магазинам, що реалізують картки поповнення рахунку як компанії «Київстар», так і інших операторів;

2. При купівлі Картки в будь-яких інших місцях намагайся поповнювати рахунок та перевіряти його стан у присутності продавця одразу після здійснення покупки;

3. При купівлі Карти отримуй касовий чек, що є документом, який підтверджує факт покупки Карти саме в цьому пункті продажу. Чек необхідно зберігати до моменту підтвердження оператором факту поповнення рахунку;

4. У разі виникнення технічних проблем із поповненням рахунку придбаною Карткою (випадково стерті цифри коду поповнення, механічні пошкодження Картки тощо) звертайся до оператора, зателефонувавши за коротким номером 466 та дізнайся, яким чином можна відновити код поповнення рахунку;

5. У разі виникнення будь-яких інших проблем із поповненням рахунку придбаною Карткою (Картка була використана раніше, картку поповненням рахунку підроблено), будь-ласка звертайся безпосередньо до пункту продажу, в якому ти придбав таку Картку. У разі виникнення подібних проблем із поповненням твого рахунку ти маєш право звернутися з відповідною скаргою безпосередньо до органів у сфері захисту прав споживачів та правоохоронних органів;

6. Рекомендуємо ретельно ознайомитися з правилами поповнення рахунку, наведеними на зворотньому боці кожної Картки. Пам’ятай, що код поповнення нанесений на Картці є конфіденційною інформацію та не повинен повідомлятись жодній сторонній особі, навіть якщо така особа заявляє, що діє від імені компанії «Київстар».

Нагадуємо, що компанія «Київстар» ніколи не проводила і не проводитиме жодних акцій, що передбачають повідомлення оператору чи будь-якій іншій особі коду поповнення рахунку або переказ коштів на рахунок оператора чи будь-якої іншої особи.

Пам’ятай: лише твоє відповідальне ставлення до поповнення твого рахунку може стати надійною запорукою захисту твого мобільного рахунку від зловмисників.







Форма входа

Поиск

Архив записей


Друзья сайта

ПОПОЛНЕНИЕ СЧЕТА



-ГорСовет

Соборная площадь онлайн

-Гостиницы Николаева
-Такси Николаева
-WebCam - Николаев
-Рефераты
-Жди Меня

-Расписание автобусов
-Расписание поездов
-Сайты Николаева...
-Карта Николаева

-Кулинария

-Николаевский ЗООПАРК
-Найди одноклассников

-FaceBook

-ВКонтакте

-Кино-афиша Николаева
-Концерты в Николаеве

-ТВ-Программа
-Аэропорт Николаева
-Справочная"1557"
-Справочная "СОРОКА"
-Авто-рынок Николаева
-Звезды шоу бизнесса
-Скачай MP3
-Дикий сад
-Музыка
Резюме
Спорт
Погода в Николаеве
Фильмы
Автобазар

Rambler's Top100
Rambler's Top100Каталог сайтов: Николаевская область
Система управления сайтом SiteAdminУкраина онлайн


free counter

Наша кнопка



Проверь скорость




Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2018